Heb je moeite om jezelf voort te slepen in de sportschool? Eindeloos wachten tot iemand klaar is met zijn setje op een apparaat in de sportschool?

Duvefit’s groepstrainingen

  • Veilige en uitdagende omgeving
  • Gevarieerd lessenaanbod
  • Hoogwaardig materiaal
  • Eigen niveau
  • 30 of 60 min
  • Gegarandeerd Fit worden!
  • Indoor en outdoor
  • Rekening houden met uw eventuele beperking

Verschillende lessen: Duve-HIIT | Kracht en uithoudingsvermogen | Duveboks | Booty-camp


Duve-HIIT

30 min sporten voor beginners.

Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervallen in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust. Goed voor startende sporters om kennis te maken met het trainen. Ideaal begin om de corona kilo’s aan te gaan.

  • 30 min trainen = ideaal voor het werk
  • Kracht en uithoudingsvermogen
  • Effectief vet verbranden
  • Groeihormoon bevorderend
  • Uitdagend en gevarieerd
  • Aansluitend op eigen niveau.
  • Maximaal 6 personen = Persoonlijke aandacht

Kracht en uithoudingsvermogen

Deze training is gericht gevarieerde fullbody oefeningen. Iedereen kan werken op zijn eigen tempo en niveau van trainen. Het leert je net iets verder je grenzen te verleggen met hulp van de trainer en elkaar. De groepen zijn kleinschalig en er is dus zoals iedere les persoonlijke aandacht. We staan altijd open voor feedback.

Wat is het?

  • Functional training
  • Kracht
  • Conditie
  • Snelheid
  • Core stability
  • Explosiviteit

Er zijn verschillende mogelijkheden waarin een training bestaat:

  • Oefeningen klassikaal
  • Oefeningen gericht op Duo/ individuele training
  • Uitvoeren op tijd
  • Uitvoeren op herhalingen
  • Vrij sporten

Bewegingsagogische strategieën die toegepast worden:

  • Samenwerken
  • Grenzen verleggen/stellen
  • Bewegingsrecreatie
  • Lichaamservaring
  • Lichaamsonderwijs

Duveboks

Algemeen

Boksen is nu voor iedereen toegankelijk bij Duvefit. In een goede sfeer waarbij respect voor elkaar centraal staat leer je boksen en krijg je een complete workout. Professionele trainer verzorgd in de groepsles van 60 minuten het beste uit jezelf te halen. Ongeachte je niveau kun je werken aan je techniek en je fysiek. En besef dat je in 60 minuten boksen wel 800 calorieën gemiddeld verbrand.

Wat leer je?

Tijdens deze bokslessen leer je technisch boksen en krijg je een complete workout. In deze lessen worden er stoottechnieken gedaan op de handschoenen en pads. Ook worden er spierversterkende oefeningen gedaan om je fysiek te verbeteren. De meer ervaren boksers kunnen natuurlijk ook sparren.

Voor wie zijn de lessen bedoeld?

De lessen zijn bedoeld voor iedereen die wil leren boksen en of een hele goede workout willen.

  • Beginners
  • 14+
  • Veilige omgeving
  • Persoonlijke aandacht
  • Eigen niveau
  • Variatie

Trainingsvormen

  • Techniek
  • Kracht en conditie
  • Core stability
  • Snelheid en explosiviteit

Vormen van de les

  • Oefeningen klassikaal
  • Oefeningen gericht op Duo/individuele training
  • Uitvoeren op tijd
  • Uitvoeren op herhalingen
  • Vrij sporten

Booty-camp

Wil je volle, ronde en strakke billen? Stevige, ronde billen vereisen arbeid.

We gaan nieuwe specifieke vrouwgerichte oefeningen uitvoeren gericht op de billen. Het wordt leuk. We hebben de leukste en origineelste oefeningen ontwikkeld om je billen en benen behoorlijk laten branden. Lekker! Durf jij de uitdaging aan? Kom en maak kennis tijdens een gratis proefles.

Wat kun je verwachten?

  • Leukste en origineelste oefeningen
  • Specifiek voor vrouwen
  • Hoogwaardig materiaal
  • Veilige omgeving
  • Kracht, balans en vitaliteit
  • Billen-, buik- en benen vorming